2274 Bb1 parti di stiratrice a pinza per bottiglia soffiata Pezzi di ricambio per soffiatrice in PET

Breve descrizzione:

Applicazione: 2274 Bb1 Macchine per muffa di soffiatura per a fabricazione di Bevande / Fabbrica di Alimenti
Spedizione è pacchettu: Carton, DHL/FedEx
Esempiu: Disponibile / Gratuitu
Serviziu OEM: Disponibile
Pagamentu: T/T, L/C
HSC Machinery Co, Ltd., Ricambi HSC, SILDE, KHS, Riempitore di Vetro, Valvola di Riempimento per Bottiglia, Forniture per etichettatrici per pallets di colla, Cilindri di pinze e rulli di colla, morsetti cpl, Cilindri di sollevamento, O-ring, boccole, Etichettatrice.


Tutte e parti offerte da HSC Machinery Co., LTD sò fabbricate da o per HSC Machinery Co., LTD.è micca da o per u fabricatore di l'equipaggiu originale.I numeri di parte mostrati chì sò quelli di u Produttore di l'Equipamentu Originale, s'ellu ci hè, sò usati solu per scopi di riferimentu.HSC Machinery Co., LTD hè un fornitore indipendente di pezzi di ricambio di qualità chì ùn hà micca affiliazione cù qualsiasi fabricatore d'equipaggiu originale.

Detail di u pruduttu

Tags di u produttu

Puntu di vendita di i prudutti

Ricambi per stampi di soffiaggio krones clamp parts for , KHS, Sidel, SIPA è SMI in stock.

Soffiatrici, pezzi di ricambio per macchine soffiatrici krones, macchine soffiatrici KHS, tubi di soffiaggio CPL, MARTELLO di soffiaggio, Silenziatore di soffiaggio, soffiatrice CHAIN ​​LINK ASY, soffiatrice, come un negozio di krones per ® KHS® SIDEL®.soffiatura.Compresi i pezzi di ricambio per macchine soffiatrici in PET, soffiatrici, pezzi di ricambio per macchine soffiatrici krones, macchine per stampi di soffiaggio KHS, tubi di soffiaggio CPL, MARTELLO di soffiaggio, silenziatore di soffiaggio, soffiaggio CHAIN ​​LINK ASY, soffiatrice, come un negozio krones per ® KHS® SIDEL®.soffiatura.

Parametri di u produttu

Nome di i prudutti: 2274 Bb1 schiuma spugna parti krones stiratrice soffiatrice muffa soffiante pezzi di ricambio per soffiatrice PET
Marca per l'usu: ricambi per macchine, pezzi di ricambio per macchine Sidel, ricambi per macchine KHS, Sipa, Tetra Pak, marca Tech-Long etc.
Applicazione: Fabbricazione di bevande/Fabbrica di alimenti.
Materiale: Acciaio inossidabile, PTFE, rame, lega d'aluminiu, acciaio, gomma, plastica, nylon è altri materiali ect.
Pacchettu: Carton, DHL/FedEx
Pagamentu: T/T, L/C
Campione: Disponibile / Gratuitu

FAQ

1. Q: Chì marca di pezzi di ricambiu furnisce?
A: Fornimu, KHS, Sidel cum'è marca di macchinari cum'è pezzi di ricambio.

2. Q: Sò una fabbrica o una cumpagnia di cummerciale?
A: Factory, simu un fabricatore, a fabbrica si trova in Nanhai District, Foshan City, Guangdong Province, China.

3. Q: Sò i vostri pezzi di ricambio originali?
A: I nostri prudutti sò principarmenti trasfurmazioni persunalizati per a sustituzione di pezzi.Certi pezzi di ricambio sò originali. Guarantimu a selezzione di materie prime d'alta qualità, a qualità di quale hè vicinu à l'uriginale.In quantu à l'inchiesta, finu à chì ci dete u numeru di pezzi di ricambio è a quantità, faremu una citazione per voi.I nostri pezzi sò estremamente durevoli è ponu esse installati nantu à tutti i tipi d'equipaggiu, KHS, Sidel in u mondu per mantene e vostre linee di produzzione in funzione ottimali.

4. Q: Cumu circa a qualità di i vostri pezzi di ricambio?
A: Garantimu a selezzione di materie prime d'alta qualità, a qualità di quale hè vicinu à l'uriginale.S'ellu ci hè qualchì prublema di qualità, seremu rispunsevuli di rinvià o rimpiazzà. Per maximizà u vostru uptime, HSC Spare Parts Services furnisce pezzi di qualità superiore in pienu è cù tempi di consegna più brevi.I nostri pezzi sò estremamente durevoli è ponu esse installati nantu à tutti i tipi d'equipaggiu, KHS, Sidel in u mondu per mantene e vostre linee di produzzione in funzione ottimali.

5. Q: Chì ghjè u vostru metudu di imballaggio è spedizione per i pezzi di ricambio ?
A: A: Imballaggio: A maiò parte in cartoni.Ognuna di i nostri pezzi di ricambio serà imballata in cartone sigillatu cù carta di etichetta.Imballeremu i pezzi di ricambio di lampade in cartoni di schiuma + casse di legnu di compensatu.
Modu di trasportu: postu chì i pezzi di ricambio sò relativamente chjuchi, scegliemu u trasportu aereu, chì hè veloce è sicuru.

6. Q: Chì ghjè a vostra guaranzia dopu a vendita?Cumu possu confià in a vostra cumpagnia?
A: Macchine HSC prumesse chì, per via di prublemi di qualità o di usu, i nostri pezzi di ricambio ponu esse restituiti in ogni mumentu in trè mesi dopu a vendita;Prutezzione di i diritti è l'interessi di i cunsumatori.

Scenari d'applicazione

Pezzi di ricambio di ricambio per stampi di soffiatore stretch. (*contiform, KHS blomax, Sidel * sbo, sig * corpolast, SPIA, Tech-long, etc.).

Sustituzione di pezzi di ricambiu per pezzi di ricambio, pezzi di ricambi KHS, pezzi di ricambi Sidel in stock pò salvà u vostru 30% -60% di u costu.

9F1A0301
9F1A0300

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi